اطلاعیه مهم!

دوستان، همراهان و سروران گرامی
با سلام و آرزوی سلامتی برای شما، به اطلاع می رسانیم بدلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر برنامه های توزیع شرکت پست فروشگاه پی سی گیمرز فقط هفته ای یک بار اقدام به ارسال سفارشات ثبت شده می نماید. کلیه سفارشاتی که در طول هفته ثبت شوند، در روز یکشنبه هر هفته ارسال خواهند شد

از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.
پی سی گیمرز
اطلاعات سایت

اطلاعات سایت

تعداد کاربران آنلاین: 7 نفر

 
تماس با پشتیبانی پی سی گیمرز
نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

 
دنبال بازی خاصی هستید؟

چنانچه بازی مورد نظرتان را در بین محصولات فروشگاه پیدا نمی کنید، با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا به شما کمک کنند

0936-046-0763
(پشتیبانی تلگرام نیز فعال است)

کانال تلگرام پی سی گیمرز

 
نظرات شما
بهنام درخشان:
در بین تمام سایت های فروش بازی های کامپیوتری بهترین سایت پی سی گیمرز یک سال پیش که میخواستم از این سایت خرید کنم خیلی میترسیدم که کیفیت کالاها بد باشه اما باهمون یبار خرید مشتری دایمی این سایت شدم...بهتر از همه اینا پشتیبانی عالی این سایته...تردید نکنید بهترین سایت خرید بازی همینه...باخیال راحت خرید کنید...
[ ارسال نظر ]
 

خرید پستی بازی Fifa 2014

Fifa 2014
برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید
پلت فرم: ویندوز   ویندوز
قیمت: 29000 تومان
وضعیت موجودی: در انبار موجود است
توضیحات: بازی فوتبال محبوب فیفا 14 در 2dvd

برای خرید پستی بازی Fifa 2014 روی دکمه خرید پستی کلیک کنید:
زمان دریافت: سفارشات خرید پستی، بطور معمــــــول بین 2 الی 5 روز پس از سفارش به دست شما خواهند رسید.

مشتریان محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:

FIFA 08
FIFA 08
FIFA Soccer 10 - فوتبال فیفا 2010
FIFA Soccer 10 - فوتبال فیفا 2010
FIFA World Cup South Africa 2010
FIFA World Cup South Africa 2010
FIFA Soccer 12
FIFA Soccer 12


کانال تلگرام پی سی گیمرز


قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

شرایط و روش های پرداخت این محصول :
tick پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی شتاب ( خرید نقدی آنلاین ) [ اطلاعات بیشتر ]
tick واریز به حساب - کارت به کارت ( خرید نقدی مستقیم ) [ اطلاعات بیشتر ]
سایر موارد :
tick گارانتی تعویض بدون چون و چرا در صورت معیوب بودن محصول [ استفاده از گارانتی برای این محصول ]
tick اوریجینال بودن تمامی بازی ها [ مشاهده کیفیت بازی های پی سی گیمرز ]
tick برنرمکس بودن کلیه بازی های ایکس باکس 360

2014ویژگی های جدید فیفا

'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.
کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

Fifa 2014

Active Fans
طرفداران می توانند این بازی را با فعالیت بیشتر تاثیر گذارد، به عنوان مثال، آنها می توانند مواد غذایی به زمین و بعداز پرتاب شما می توانید به آنها واکنش نشان دهید - اگر واکنششان بد است میتوانید بازی را به تعلیق بیندازید و یا کنسل کنید و در صورتی ک هواداران شما این کار را بکنند شما جریمه خواهید شد.

Fifa 2014

FIFA 14 Fully Dynamic Weather

آب و هوا به طور کامل واقعی است به طوری  که در آن یک روز آفتابی به طور ناگهانی تاریک می شود (شما می توانید از سایه ابرها بر روی زمین را ببینید) و ناگهان ممکن است  باران ببارد. گاهی اوقات نیز وقتی بارانی هست باران قطع میشود و هوا ممکن است آفتابی شود.ممکن است ابری هم بماند.

Fifa 2014

 

Kiss Your Jersey Badge Celebration

شما این قابلیت را دارید که پیراهن خود رو ببوسید.این کار یکی از محبوب ترین کار ها پس از گل زدن است و پیراهن ها به صورت سه بعدی تکان میخورند.

 

Stadium Creation Centre

شما میتوانید استادیوم برای تیم خود بسازید و به صورت آفلاین و آنلاین ازون استفاده کنید.

Fifa 2014

FIFA 14 Press Conferences and Interviews

پس از بازی مصاحبه و کنفرانس مطبوعاتی که در آن شما می توانید پاسخ سوالات رسانه ای را بدهید و بازکنان میتوانند مصاحبه کنند.به صورت واقعی و بسیار جذاب.

 

Technical Area Cinematics

نمایش صحنه های سینمایی تر از نیمکت بازی که قابلیت بسیار با حالی هست و  مربی شما و دیگر بازیکنان در تماشای بازی مینشینند و گاهی اوقات هم واکنش نشان میدهند!!!

Fifa 2014

در بازی های قبلی و در هنگام دویدن مدافعان فضای زیادی بین آن ها ایجاد می شد که چنین اتفاقی منجر به این می شد که مهاجمان با حرکت های کاملا تکراری به راحتی از بین فضاهای ایجاد شده عبور کرده و زدن گل ها نیز راحت شود. این چیزی است که تیم سازنده قصد تغییر و سر و سامان دادن به آن را در این نسخه دارد.

Fifa 2014

 

امسال FIFA 14 تمرکز بسیاری بر روی سرعت بازیکنان گذاشته است. سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد استفاده از قابلیت First Touch Control در قسمت ۱۳ بودیم و حال امسال در یک پیشرفت خوب توانایی دریبل فوتبالیست ها بسیار گسترش یافته است.

این بار دیگر به مدت طولانی در هنگام دویدن توپ به پاهای بازیکنان نمی چسبد ، در حقیقت این بار تاکید بیشتر بر روی مهارت های فردی بازیکنان با توپ است که باعث می شود نحوه ی حرکت کردن با توپ را بسنجید. به عنوان مثال بازیکنانی مثل لیونل مسی ، گرت بیل و کریستیانو رونالدو انواع و اقسام دریبل ها و کنترل با توپ را به راحتی و به زیبایی انجام می دهند. در حالی که بازیکنانی که کم تر حرکت با توپ و دارای مهارت پایین تری هستند این فرصت را به مدافعان حریف می دهند که از پشت آن ها را گرفته و در مواقع بسیار توپ را از دست می دهند.

همراه با چنین چیزی ، شاهد ویژگی جدیدی نیز با نام 'Sprint Dribble Turns' ( یعنی توانایی دریبل با حداکثر سرعت دویدن ) نیز خواهیم بود که به بازیکن این اجازه را می دهد که با هر سرعتی که در حال حرکت است بتواند به سرعت در هر جهت مانور دهد. با ترکیب چنین ویزگی هایی این بار EA تاکید کرده است که نقش هافبک ها در بازی بیشتر خواهد شد.

شما در حال حاضر واقعا قبل آن که بتوانید بازیکنان حریف را به وسیله ی دریبل از سر راه بردارید باید در مورد چگونگی دریبلی که می زنید فکر هم کنید. در حال حاضر زمانی که شما بخواهید دریبلی بدون هیچ گونه فکری بزنید  بازیکنانتان به طور خودکار به قسمت بیرونی توپ ضربه خواهند زد و چنین چیزی فرصت خوبی به مدافعان خواهد داد. بنابر این همان طور که اشاره شد باید در هنگام دریبل زدنی موفق کاملا در مورد چگونگی آن نیز فکر کنید.

 

 

Fifa 2014

جذاب ترین و به احتمال زیاد بخشی که باعث می شود در سیستم های این بازی انقلابی به وجود آید قابلیت Protect The Ball یا همان حفظ توپ است که همان طور که از نامش مشخص است به بازیکنان مدافع این اجازه را می دهد که با توانایی و قابلیت هایی که دارند بتوانند بدون در نظر گرفتن سرعت و دریبل بازیکن حریف توپ را از چنگ وی در بیاورند. البته همین ویژگی به طور بر عکس در بازی پیاده شده و بازیکنان مهاجم نیز می توانند با توجه به میزان آمادگی خود توپ را بیشتر حفظ کنند.

نبرد هافبک ها :

با FIFA 13 بود که EA هوش مصنوعی جدیدی را در بخش حمله معرفی کرد که یک گام مهم در هوش مصنوعی بازیکنان برداشته شد و در زمین بازیکنان خودی با جایگیری های خوب خود کمک شایانی به شما می کردند. حال این بار با قسمت ۱۴ شرکت EA آمده تا راه دفاع تیمی را بهبود بخشد. گفتیم که سیستم حمله بازیکنان خودی را مجبور می کرد که برای خود فضا ایجاد کنند ، حال این بار هوش مصنوعی تیمی مدافعان فرصتی خواهند داشت تا جلوی چنین فضاهایی را بگیرند و بر ضد مهاجمان شوند.

اگر FIFA 13 را تجربه کرده باشید حتما متوجه شده بودید که چگونه مدافعان حریف یک هکتار به بازیکنان حمله ی شما فضا می دادند ! و چنین موقعیت های باد آورده ای به راحتی باعث می شد که بازیکنان شما بدون آن که کنترلی هم بر رویشان داشته باشید به راحتی از این فضاها استفاده کرده و شما هم به راحتی به آن ها پاس دهید.

اما این بار سازندگان وعده داده اند که هوش مصنوعی بر خلاف گذشته این قدر ساده لوحانه نخواهد بود و با معرفی ویژگی Teammate Intelligence به طرز چشم گیری تغییر را در بازی احساس خواهید کرد.

در FIFA 13 راهی که مدافعان می پیمودند واقعا خیلی کلیشه ای و از پیش تعیین شده بود و همیشه نیز شکاف بزرگی بین مدافعان ، هافبک ها و مهاجمان وجود داشت . اما این بار در این نسخه نقش مدافعان در بای سازی بسیار کلیدی تر شده است و با فضاهایی که برای خود ایجاد می کنند همواره فضایی را برای دریافت پاس خواهند داشت  که این بدان معنا است که نبرد هافبک ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

 

 

 

البته با نگاهی به این قابلیت ها شاید بتوان گفت که با چنین هوش مصنوعی پس چگونه می توان موقعیت گل ایجاد کرد این همان نکته ای می باشد که سازندگان هم به آن اشراف دارند و اعلام کرده اند که سیستم قسمت ۱۴ سخت تر نشده است بلکه سرگرم کننده تر می باشد . یعنی این که برای رسیبدن به گل باید راه های متنوعی را تجربه کنید نکته ای که EA  SPORTS در مورد آن می گوید که خارج از عرف بازی های جدید می باشد.

Pure Shot قسمت دیگری از ویژگی های جدید FIFA 14 را نمایان می کند که باعث می شود شوت نقش مهمی را در این نسخه داشته باشد. این و در حال حاضر بازیکنان باید اطلاعات کافی برای تنظیم حرک گام هایشان و زاویه ی شوت زدن داشته باشند تا توپ در بهترین موقعیت ممکن به تور دروازه بچسبد. با این که چندان اطلاعات قابل توجهی از این بخش اعلام نشده ولی EA امیدوار است که با چنین ویژگی های FIFA 14 را به یک تجربه ی رضایت بخش و با ارزش تر تبدیل کند.

  Fifa 2014

 

شوت زدن هنوز هم با فشار دادن دکمه های B/Circle کار می کند اما این بار زمان بندی درست باعث ایجاد گل های مختلفی خواهد شد. شوت ها از راه دور و با متعادل ، شوت های با عجله که اc طریق ریباند توپ به وجود می آید و بیشتر T جزو از این ویژگی ها هستند که باعث تغییراتی در نحوه گل زدن می شوند. با چنین ویژگی شما همیشه از به ثمر رساندن گل های عالی احساس نشاط خواهید داشت.

 

EA  SPORTS در مورد ویژگی ball physics ( فیزیک توپ ) می گوید :

  ما یک بار بر روی فیزیک توپ تحقیق کردیم و متوجه شدیم که شبیه سازی با چنین ویژگی در قسمت های گذشته انجام داده بودیم اشتباه بوده است. به همین علت در FIFA 14 سیستم نونما شده ای از ویژگی Real Ball Physics ( فیزیک واقعی توپ ) را خواهید دید.

این ویژگی نونما شده باعث می شود که ضربه زدن به توپ ، چرخش با توپ و حرکت با توپ سخت تر از قبل شود. این عوامل باعث شده تفاوت چشم گیری در بازی به وجود آید و بسیار واقعی تر شود وبه عنوان مثال زمانی که توپ در هوا در حال حرکت می باشد بستگی به ضربه ای که به آن زده اید و یا سرعت باد نمی توان محل فرود آن را پیش بینی کرد. همچنین با استفاده از این سیستم هر بازیکن باید با استفاده از فیزیک بدنش توپ را حمل کند و از خط دفاع بگذرد.


انقلابی در راه است :

مسلما بخشی که طرفداران FIFA هر سال پیشرفت های خوبی را از آن می خواهند قسمت Career Mode است که در این سال بهبود فراوانی داشته و یک گام بزرگ و رو به جلو را برای این فرنچایز شبیه ساز ورزشی خواهد داشت.

رابط کاربری ویژگی است که پیدا کردن بازیکنان را راحت تر از قبل خواهد کرد و به شما این اجازه را می دهد که در هنگام نقل و انتقالات با یک جستجوی ساده بازیکنانی را بیابید که به سبک بازی تیم شما بخورند. البته فعلا از قابلیت رابط کاربری صحبت زیادی نشده و سازندگان اعلام کرده اند که در ماه های بعد اطلاعات بیشتری را رونمایی خواهند کرد اما این یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی است که تیم سازنده  تاکنون آن را انجام داده است.

Fifa 2014
فراتر از این حرف ها باید گفت که FIFA 14 را می توان تاثیر گذار ترین عنوان در تاریخ این سری نامید. البته این عنوان فعلا برای پلتفرم های نسل فعلی تایید شده و رویایی نسل بعدی هنوز محقق نشده است. چنین اتفاقی باعث شده تا نگرانی هایی در مورد وضعیت فعلی موتور FIFA 14 به وجود آید که Channon تهیه کننده ی بازی در این مورد می گوید :

ما واقعا از ابزاری که برای ساخت بازیمان داریم خوشحال هستیم . ما همیشه در حال تکمیل تکنولوژی که داریم می باشیم و راه هایی برای بهبود آن یز در سر می پروارنیم و در حال حاضر باید بگوییم که هیچ گونه نگرانی در مورد شرایطی که با این موتور داریم  نداریم. فعلا نیز هیچ گونه اظهار نظری برای عرضه ی بازی در نسل بعدی را نیز نمی خواهیم اعلام کنیم.

 

در آخر اگر بخواهیم نگاهی گذارا به ویژگی های اولیه FIFA 14 داشته باشیم باید گفت با عنوانی روبرو هستیم که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد.عنوان FIFA 14 تا به این لحظه برای پلتفرمهای PC/PS3/Xbox360 مشخص شده است.

منبع: وبسایت دانلودها

شما نقد بنویسید
نام شما:


نقد شما: توجه: HTML پشتیبانی نمی شود!

امتیاز: بد            خوب

کد تصویری زیر را وارد کنید:

در حال حاضر تصویر اضافی برای این محصول قرار داده نشده است.
تنها با یک بار خرید، مشتری همیشگی پی سی گیمرز خواهید بود :) خرید بازی کامپیوتری ایکس باکس 360


کلمات کلیدی:

خرید بازی کامپیوتری Fifa 2014

،

خرید پستی بازی Fifa 2014

،

خرید بازی Fifa 2014

، بازی کامپیوتری Fifa 2014، پی سی گیمرز، خرید آنلاین بازی Fifa 2014، خرید اینترنتی بازی Fifa 2014

با خرید پستی ابتدا محصول را در منزل تحویل بگیرید و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید


بسته بندی کلیه بازیهای خریداری شده از فروشگاه پی سی گیمرز، اوریجینال می باشند. چنانچه سقف خرید شما بالای 50 هزار تومان می باشد، پیشنهاد می شود از بسته بندی کارتنی با فایبرگلاس استفاده نمایید تا بازیهای شما بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و خط و خش به دستتان برسند..

مهم: در صورت بروز هر گونه مشكل يا تاخيري یا انصراف شدن وضعیت سفارش فقط با ما تماس گرفته و از ارسال مجدد سفارش، جدا" خودداري كنيد.

کیفیت: کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی بزرگ پی سی گیمرز، با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی ضد ضربه و شکیل همراه با گارانتی و تست کامل، برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.

این محصول در تاریخ 31 شهريور 1392 در سایت قرار گرفته است (12798)
 
پی سی گیمرز در شبکه های اجتماعی

فروشگاه پی سی گیمرز، بر اساس تجربه مدیران سایت های موفقی نظیر پورتال طراحان پارسی (1383) و بازی سنتر (1385) و فروشگاه الکترونیکی جی کالا (1388) راه اندازی شده است.


پی سی گیمرز در شبکه های اجتماعی
پی سی گیمرز در تلگرام   پی سی گیمرز در فیس بوک   پی سی گیمرز در گوگل پلاس   پی سی گیمرز در اینستاگرام
طراحی و توسعه توسط: توسعه مجازی کادوس                          درباره ما | قوانین فروشگاه | تماس با ما | راهنمای خرید | شماره حساب ها